چگونگی شستشوی تشک طبی و تمیز کردن آسان

چگونگی شستشوی تشک طبی

معمولا دغدغه خیلی از خانومای خانه نگهداری از تشک طبی است.چون شستشوی تشک طبی میتواند چالش یزرگی پیش روی شما باشد.پیشنهاد ما این است تا میتوانید مراقبت کنید که تشک با گرد و غبار و رطوبت و غیره آلوده نشود.بهترین راه مراقبت از تشک هم استفاده از پد های ضد آب است.اما با همه این تفاسیر اگر زمانی مجبور به شستشوی تشک طبی شدید نگران نباشید.

اگر برای شستشوی تشک طبی خود دچار چالش شده و نمی دانید از کجا شروع کنید.ما در این پست شما را با روشی کارآمد و البته آسان آشنا خواهیم کرد که بدون نیاز به هر گونه کار اضافی و طاقت فرسا بتوانید به خوبی از پس کار برامده و رضایت خاطرتان جلب شود.
برای شروع، ایتدا به سراغ روکش یا کاور تشکتان رفته و روکش ان را جدا کنید.بهتر است برای شستن روکش تشک از ماشین لباسشویی،با داغ ترین دمای ممکن و پودرهای با کیفیت استفاده کنید و در نهایت بوسیله خشک کن ماشین لباسشویی روکش تشک را به خوبی خشک کنید و با این روش تمام میکروب ها، حشرات ریز و کثیفی ها از روی کاور پاک خواهید کرد
در مرحله بعد به سراغ خود تشک طبی می رویم، ابتدا تمام قسمت های تشک طبی را با جاروبرقی تمیزکنید. توجه داشته باشید که بهترین سری را برای تمیز کردن و جارو انتخاب کنید به گونه ای که تمام درزها و لایه های تشک را تمیز کند.
بعد از اینکه تشک با جاروبرقی تمیز شد، نوبت پاکسازی لکه ها و نقاط کثیف از روی تشک می باشد. برای اینکار ازهر نوع تمیز کننده پارچه ای می شود استفاده کرد که پیشنهاد ما به شما، ابرهای اسفنحی هستند. می توانید به عنوان مایع تمیزکننده، از چند قطره مایع ظرفشویی به همراه آب داغ به گونه ای که کف کرده باشد، استفاده کنید.
روش شستن تشک طبی به معنای واقعی از این مرحله شروع می شود. یک پارچه نرم را داخل آب کف دار خیس کنید و بعد به صورت دایره ای بروی لک ها و نقاط کثیف تشک بکشید. اگرچه با این روش لک ها کاملا ناپدید نخواهند شد اما تمام باکتری ها و جرم های کثیف از سطح تشک شسته می شوند.
پس از خشک شدن تشک طبی، اگر مایل به حذف بوی بد از تشک هستید، می توانید از جوش شیرین استفاه کنید، برای اینکار باید جوش شیرین را روی تمام نقاط تشک پخش کنید در صورت امکان اجازه بدهید جوش شیرین 24 ساعت روی تشک بماند. بعداز اینکه جوش شیرین بوهای بد را گرفت، دوباره نوبت به جارو برقی می رسد. با مکش بالای جارو برقی، تمام سطح تشک را تمیز نمایید. روکش یا کاور زیبای تشک خود را بکشید.

تشک طبی شما، تمیز شد. امیدوارم از استراحت روی یک تشک طبی تمیز و زیبا نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.