Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

09139983317

03434261986

سبد خرید : 0 محصول
سبد خالی است

چگونه چربی های شکم و پهلو را در دو هفته بسوزانیم؟ ( همراه با عکس )

چگونه چربی های شکم و پهلو را در دو هفته بسوزانیم؟ ( همراه با عکس )

چربی شکم یاچربی احشایی نوعی بسیار مضر از چربی میباشد که در اطراف شکم و پهلوها تجمع می یابد.دو هفته اول چربی سوزی یا آب کردن چربی های شکم و پهلو بسیار مهم میباشد زیرا تغییر ناگهانی در رژیم غذایی و ورزش میتواند در کاهش وزن زیاد در مدت زمانی کوتاه موثر باشد

به قلم خانومانه:

چگونه چربی های شکم و پهلو ها را در دو هفته بسوزانیم ؟

با داشتن اطلاعات در مورد ذخایر چربی بدن و چگونگی سوزاندن چربی ها سوزاندن چربی ها و سپس تنظیم سبک زندگی و تغذیه خود میتوانید به راحتی چربیهای بدن خود را سوزانده و وزن بدن خود را ثابت نگه دارید.

گام اول : بی ارزش کردن و رد شدن از کابوس چربی شکم

سوزاندن چربی های شکم و پهلو ها در دو هفته

1.سعی نکنید تنها بر روی عضلات معده و شکم متمرکز شوید.همانطور که در مقاله چگونه چربی های اطراف شکم و پهلو ها را به طور طبیعی بسوزانیم؟ گفتیم ورزش هایی مانند دراز نشست که صرفا بر روی شکم و عضلات آن تاثیر گذار است بر خلاف باور عموم نه تنها به شما در چربی سوزی و آب کردن چربی های دور شکم کمک نمیکند بلکه میتواند باعث تراکم و عضلانی شدن بافت ماهیچه ای شکم شده و باعث نمایان تر شدن چربی های شکم شود.به یاد داشته باشید که چربی های شکم و پهلو ها بر خلاف چربی های سایر نقاط بدن به صورت نقطه ای نمی سوزند.در واقع سوزاندن چربی های بدن به ترکیبی از رژیم غذایی و ورزش های خاص نیاز دارد که تمامی نقاط بدن را که چربی در آنها انباشته شده است تحت تاثیر قرار دهد.در مقاله چگونه چربی های اطراف شکم و پهلو ها را به طور طبیعی بسوزانیم؟ گفتیم که پیاده روی سریع و شنا کردن ورزش هایی هستند که میتواند به سرعت چربی های شکم و پهلو ها را بسوزانند

سوزاندن چربی های دور شکم و پهلو ها مرحله دوم

2.نیاز نیست خودتان را از گرسنگی بکشید.خوردن غذای بیش از حد کم،بدن شما را به سمت ذخیره چربی میبرد.بنابراین خوردن صبحانه ،و میان وعده های سالم و وعده های غذایی تازه را فراموش نکنید.در واقع سعی کنید به جای مثلا سه بار غذا خوردن در طول روز تعداد دفعات را افزایش داده و از طرفی مقدار حجم غذا را کاهش دهید.پس قرار نیست خود را گرسنگی بدهید.قرار است برنامه خود را و سبک تغذیه خود را عوض کنید.زنان نباید کمتر از 1500 کالری و مردان کمتر از 1700 کالری در روز مصرف کنند.

سوزاندن چربی های شکم در دو هفته گام سوم

3.سعی کنید بر روی رژیم غذایی و ورزش مناسب تمرکز کنید.هر چند که این دو بخش مهمی از پروژه چربی سوزی هستند اما خواب و استرس هم نقش بسیار مهمی در سوزاندن چربی های شکم دارند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر خواب واسترس اینجا کلیک کنید.خواب کم و استرس بالا در حقیقت بدن شما را به تولید هورمون کورتیزول تشویق میکند که نقش اصلی این هورمون ذخیره سازی چربی در بدن و چربی سازی است.

از-دست-دادن-چربی های-شکم-و پهلو-در-دو-هفته-گام-چهارم

4. در طول فرایند چربی سوزی باید مایعات فراوان بنوشید در مقاله چگونه چربی های دور شکم را به طور طبیعی بسوزانیم گفتیم که آب برای شکستن سلول های چربی و دفع سموم بسیار ضروری میباشد.از میوه ها وسبزیجات هم نباید غافل شوید.آب ، میوه ها، و سبزیجات زمانی که با یک رژیم غذایی سالم ترکیب شوند برای کاهش وزن موثر واقع میشوند.زیرا این مواد غذایی بر پایه آب مواد مغذی زیادی به بدن نمیدهند و از این طریق به کاهش وزن کمک میکنند.بنابراین سعی کنید عادت غذا خوردن خود را به محصولات تازه ، پروتئین بدون چربی ، و غلات سبوس دار تغییر دهید.

از-دست-دادن-چربی های-شکم-و پهلو-در-دو-هفته-گام-پنجم

5.انتظار نداشته باشید که به سرعت وزن کم کنید.در حقیقت شما در دو هفته اول چربی سوزی در حال کم کردن تنها چند اینچ از چربی های دور شکم خود هستید.اگر شما در هفته های بعدی نیز این روند را همراه با رژیم غذایی مناسب ادامه دهید روند کاهش جدی وزن شما آغاز میشود.پس یادتان باشد در دو هفته اول هدف سوزاندن چربی های دور شکم و کاهش چند سایز از دور کمراست.بنابراین در دو هفته اول باید نتایج قابل توجهی بدست آورید.به یاد داشته باشید آنچه شما در دو هفته اول میسوزانید همه چربی بدن نیست.در حقیقت چربی های شکمی یا احشایی اطراف اندام های داخلی شما را پوشانده اند و شانس ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی را در شما افزایش میدهند.

گام دوم : خوردن مواد غذایی مناسب کوچک کردن شکم

از-دست-دادن-چربی های-شکم-و پهلو-در-دو-هفته-گام-ششم

1.پروتئین بیشتر بخورید.منابع ایده آل پروتئین ( البته پروتئین بدون چربی ) سفیده تخم مرغ ،ماهی،مرغ،و گوشت قرمز بدون چربی میباشند.در واقع پروتئین نیاز بدن به انرژی را در زمان چربی سوزی تامین کرده و باعث ساخت توده عضلانی بدن میشود.عضله سازی به سوختن چربی هم کمک میکند.چونکه از سوخت وساز چربی های بدن انرژی لازم برای ساخت عضلات قوی تولید میشود.به یاد داشته باشید این مهم زمانی اتفاق می افتد که شما برنامه ورزشی مدون و روتینی داشته باشید.

از-دست-دادن-چربی های-شکم-و پهلو-در-دو-هفته-گام-هفتم

2.انواع مواد غذایی مناسب را بخورید.نان سفید،پاستا،گوشت چرب و قند ها را با میوه ها وسبزیجات جایگزین کنید.بشقاب غذایی شما باید بیش از قبل از سبزیجات پر شود.سعی کنید 1/2 تا 2/3 حجم بشقابتان را سبزیجات تشکیل دهند.پس غلات سبوس دار ،میوه ها،سبزیجات و پروتئین بدون چربی را فراموش نکنید.لبنیات کم چرب ( شیر و ماست کم چرب و پنیر کم چرب) را به برنامه غذایی خود بیفزائید.همچنین میتوانید از غلات فرآوری شده مانند جو دوسر ،برنج وحشی،کتان و از میوه ها سیب و موز را بیشتر استفاده کنید.در حقیقت این مواد منابع خوبی از فیبر بوده و به هضم بهتر غذا و کاهش چربی کمک میکنند.

3.منابع چربی خود را انتخاب کنید.برای تامین چربی بدن میتوانید از آجیل،زیتون،روغن زیتون،روغن کنجد،و آواکادو استفاده کنید.تنقلاتی را انتخاب کنید که مانند کره بادام،بلغور جو دو سر،و کره بادام زمینی غنی از غلات کامل،پروتئین و چربی تک اشباع هستند.

گام سوم : ورزش های مخصوص چربی سوزی

 

شنا کردن برای سوزاندن چربی های دور شکم

 1.ورزش های سنگین را انتخاب کنید.آن قدر که شنا کردن میتواند به چربی سوزی و حذف چربی های ناخواسته پهلو و شکم کمک کند هیچ ورزشی نمیتواند با آن برابری کند.از هفته دوم به بعد انتخاب ورزش ها و تمرینات با شدت بالا مانند : شنا ،دوچرخه سواری ، دویدن،قایق رانی میتوانند به شما کمک بسیار زیادی در سوزاندن چربی های پهلو و شکم کنند.

سوزاندن چربی های بدن با انجام تمرینات ورزشی

2.انجام تمرینات قدرتی .تمرینات قدرتی را 6 بار در طول دو هفته به صورت هر هفته 3 مرتبه انجام دهید.برای انجام صحیح این تمرینات از یک مربی ورزشی کمک بگیرید.

سوزاندن چربی های شکم

3.انجام تمرینات اینتروال با شدت بالا: به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه با حداکثر سرعت بدوید. ( البته در مواردی که شما بدلیل مشکلات قلبی عروقی از انجام تمرینات سنگین منع شده اید باید با پزشک خود مشورت کنید )

فراموش نکنید که قبل از دویدن حتما 5 دقیقه بدن خود را گرم کنید و در پایان هم با نرمش های مخصوص بدن را سرد کنید.پیاده روی سریع نه در حد راه رفتن معمولی و نه دویدن نیز بسیار مناسب است.البته پیاده روی با شدت متوسط 3 تا 5 برابر بیشتر چربی میسوزاند.بعد از دو هفته چربی سوزی شما میتوانید زمان تمرینات خود را به 20 دقیقه کاهش داده و از طرف دیگر دوره تمرینات را بیشتر کنید.

/از-دست-دادن-چربی های-شکم-و پهلو-در-دو-هفته-گام-دوازدهم

 معمولا ابتدا کربوهیدرات ها میسوزند و بعد از آن سوزاندن چربی در بدن شروع میشود.اگر تمایل دارید در هفته های اول وزن بیشتری کم کنید باید دامنه تمرینات خود را به 45 دقیقه 5 بار در هفته برسانید.

چربی سوزی در دو هفته

 

مطالب مرتبط با این مطلب

چگونه چربی های اطراف شکم را به طور طبیعی بسوزانیم؟

 

نظرات

با عضویت در خبرنامه سایت از طریق فرم زیر مقالات ارزنده سایت را در ایمیل خود دریافت نمائید

جدیدترینها

ليست کامل ...

خانومانه فروشگاه شما

 

 

آمار

  • تعداد کالا: 503
  • بازدید امروز: 1463
  • بازدید دیروز: 4253
  • بازدید کل: 1571126