هر آنچه که باید در مورد نقطه G-spot در زنان بدانید

نقطه جی در زنان کجاست؟
نقطه جی در زنان بخشی از آناتومی بدن زنان است که لازم است آنرا درک کرده و بتوانید بخوبی موضع آنرا بیابید.چگونگی کشف موضع جی اسپات زنان،هم برای مردان و هم برای زنان جهت داشتن رابطه ای لذت بخش ترضروری است.

 

در حقیقت با تحریک نقطه جی در زنان دیگر شاد کردن و جلب رضایت همسرتان یک راز نیست.گاهی با دانستن و اگاهی بیشتر از آناتومی بدن شریکتان میتوانید لذت رابطه جنسی را برای او دو چندان نمائید.

 

سالها کلیتوریس را به عنوان تنها محل رساندن زن به اوج لذت جنسی در نظر میگرفتند.افسوس،که حتی یافتن کلیتوریس ( چوچوله ) هم کاری دلهره آور برای بسیاری از مردان شده بود.

 

همانطور که در مقاله بررسی نقطه ( G SPOT ) گفتیم در سال 1950 پزشکی به نام دکتر ارنست گرافنبرگ موفق به کشف نقطه لذت بیشتر و اسرار آمیز تر و پنهان در درون واژن زنان شد که بعدها به افتخار او نقطه جی یا موضع جی ( G SPOT ) نام گرفت.

 

در واقع ارگاسم کامل می تواند به کاهش استرس در شما کمک کند،پوستتان را بهبود بخشد و احساس خوبی در شما ایجاد کند.با این وجود برای بسیاری از زنان به ویژه برای آنهایی که از طریق دخول به ارگاسم می رسند نقطه جی یا موضع جی هنوز مرموز و نا شناخته است.

 

طبق یک مطالعه در سال 2017 مشخص شد تنها 18 درصد از زنان از طریق دخول به ارگاسم می رسند.یعنی نیازی به دست،دهان یا اسباب بازی ندارند.در اغلب موارد تحریک کلیتورال برای رسیدن به ارگاسم در حین رابطه جنسی نیاز یا حداقل مفید است.
احتمالا شما نیز در مورد نقطه جی G شنیده اید، و اینکه چگونه تحریک این نقطه کلید دستیابی به ارگاسم واژن در زنان است.اما آیا این واقعیت دارد؟ راستش را بخواهید موضوع کمی پیچیده است.

 

نقطه G به جای اینکه یک نقطه جداگانه در واژن شما باشد،بخشی از شبکه کلیتورال شماست.این بدان معنی است که وقتی نقطه جی را تحریک میکنید،در واقع بخشی از کلیتوریس را تحریک کرده اید که بسیار بزرگتر از آن چیزی است که ما تصور میکنیم.

 

به نظر میرسد نقطه جی زائده ای به اندازه عدس یا گاها اندازه نخود در محلی که لابیای داخلی به هم میرسند است.گاهی ممکن است اندازه آن به حدود چهار اینچ هم برسد.این منطقه میتواند از زنی به زن دیگر متفاوت باشد برای همین پیدا کردن آن اغلب دشوار است.

 

با این حال،هنگامیکه موضع جی اسپات تحریک شود می تواند باعث انزال زنانه شود و به زنان کمک کند تا به ارگاسم واژن برسند.پیدا کردن نقطه جی کمی دشوار است،اما این بدان معنا نیست که غیر ممکن است.به جای جستجوی آن در طول فعالیت جنسی مشترک،یافتن نقطه G از طریق خودکاوی آسان تر است.یعنی اینکه خودتان اسانتر از شریک جنسی تان میتواند آن را کشف کنید.

 

اگر به دنبال یافتن نقطه جی خود هستید،با آرامش شروع کنید.همانطور که شروع به کاوش در بدن خود میکنید،کاری را انجام دهید که برای شما بهترین است.اگر برای این چالش آماده اید،رفتن به یک سفر خود کاوشی برای یافتن نقطه G ممکن است مثمر ثمر باشد.جستجوی نقطه جی با شریک زندگی کاملا امکان پذیر است.
اما اگر شما ابتدا این نقطه را در خود کشف کنید این میتواند منجر به برقراری ارتباط جنسی بهتر در آینده شود.قبل از وارد کردن انگشتان یا اسباب بازی جنسی،دهانه واژن خود را ماساژ دهید.برای کشف این نقطه اسرار آمیز انگار یک سفر تفریحی در بدن خود می روید.

 

پس ابتدا با ماساژ ملایم اطراف دهانه واژن خود شروع کنید.حتی کلیتوریس خود را کمی مورد محبت قرار بدهید.سپس انگشتان خود یا یک اسباب بازی سکسی با نوک خمیده را به سمت ناف خود بگیرید و با لمس دیواره واژن حرکت بیا اینجا را انجام دهید.این حرکت را تا زمانیکه احساس لذت بخشی شروع شود تکرار کنید.دقیقا شبیه حالتی که با انگشت خود به شخصی اشاره میکنید  که بیا اینجا

 

روش استفاده از انگشت میانه برای تحریک نقطه جی

وقتی نقطه اسرار آمیز واژن خود را را پیدا می کنید چه حسی به شما دست می دهد؟

در حالیکه ناحیه 2 تا 3 سانتی متری از دهانه واژن را ماساژ می دهید و حرکت (( بیا اینجا )) را انجام می دهید،ممکن است احساس کنید که حالات خوب و حس خوبی در شما ایجاد شده است.همانطور که این احساسات ایجاد میشوند،ممکن است سرعت و فشار حرکات خود را با انگشتان افزایش دهید.

 

در این هنگام است که احتمالا یک زائده سفت اندازه عدس را در دیواره بالایی واژن احساس خواهید کرد.این ناحیه از فردی به فرد دیگر متفاوت است.می تواند ناهموار یا اسفنجی باشد و ممکن است برای احساس کردن آن به فشار سختی نیاز باشد.در حالیکه هیچ علامت مشخصی برای لمس وجود ندارد.
باید از نحوه واکنش بدن خود بفهمید که آن نقطه اسرار آمیز را کشف کرده اید.ارگاسم نقطه G اغلب به عنوان یک تجربه عمیق در تمام بدن توصیف می شود.در حالیکه به دنبال نقطه جی هستید،ممکن است احساس کنید که باید ادرار کنید.این به این دلیل است که نقطه G در نزدیکی مثانه شما قرار دارد.با در نظر گرفتن این موضوع،ممکن است بخواهید قبل از ادامه این سفر شگفت انگیز به توالت بروید.

 

مانند سایر نقاط واژن ترجیحات و احساسات ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.یک منبع مورد اعتماد در سال 2016 گفت که ارگاسم در همه به یک اندازه نیست،بنابراین هیچ راه درست یا غلطی برای ارگاسم وجود ندارد.

 

با صرف زمان برای کشف این نقطه در خود میتوانید برای آموزش به شریک زندگی خود در مورد آنچه در طول رابطه جنسی از آن بیشتر لذت میبرید استفاده کنید.

 

چگونه نقطه جی در زنان را پیدا کنیم؟

اگر امیدوارید که در طول رابطه جنسی بتوانید تحریک نقطه G را تجربه کنید،پوزیشن های جنسی خاصی وجود دارد که بهترین عملکرد را دارند.پوزیشن هایی را امتحان کنید که به شما اجازه می دهد کمی بیشتر بر تحرکات خود کنترل داشته باشید تا بتوانید بفهمید از چه نوع تحریکی بیشتر لذت میبرید.
در حالیکه پوزیشن های جنسی زیادی وجود دارد که میتواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند،در اینجا ما دو پوزیشن را معرفی میکنیم که امتحانش خالی از لطف نیست.

پیدا کردن نقطه جی در زنان برای تحریک جنسی

پوزیشن دختر گاوچران
از شریک زندگی خود بخواهید به پشت دراز بکشد،سپس بر روی او قرار گرفته و سعی کنید با کنترل کامل ریتم،عمق و زاویه نفوذ را پیدا کنید تا بتوانید روی پیدا کردن نقطه جی خود تمرکز کنید.
به جای بالا و پائین کردن در راستای عمودی سعی کنید به جلو و عقب حرکت کنید تا ناحیه نقطه G را در مقابل دیواره داخلی واژن خود تحریک کنید.مخلوط کردن آن نیز میتواند کمک کننده باشد،بنابراین از آزمایش با سرعت ها و زوایای مختلف نترسید.
پوزیشن داگی استایل
داگی استایل یکی دیگر از راه های عالی برای رسیدن به نفوذ عمیق تر در طول رابطه جنسی است.تغییر زاویه برای برخورد به نقطه جی آسان است.
کف دستان و زانوهای خود را بر روی زمین بگذارید تا شریک جنسی شما بتواند پشت سرتان قرار گیرد.در طول دخول سعی کنید بر روی ساعد خود خم شوید یا باسن خود را به سمت عقب فشار دهید تا زاویه را تغییر دهید تا زمانیکه بتوانید موقعیت مناسب را برای خودتان پیدا کنید.همچنین میتوانید در حالیکه به شکم روی تخت دراز کشیده اید و پاهایتان از لبه ی تخت آویزان است،روش دیگری را امتحان کنید،به همسرتان اجازه دهید پشت شما بایستد و از آنجا نفوذ کند.
دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.