انواع مانتو ورزشی و کاربرد آن

مانتو ورزشی زنانه وانواع آن

مانتو ورزشی زنانه یکی از محبوب‌ترین لباس‌های ورزشی نزد خانم‌هاست.این لباس، به دلیل سبکی و راحتی که دارد، توسط ورزشکاران و علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مانتوهای ورزشی معمولاً از پارچه‌هایی با کیفیت بالا ساخته می‌شود که در برابر تعرق و رطوبت مقاوم هستند. همچنین، در طراحی این لباس ، حفظ حرکت آزادانه بدن و جلوگیری از هر نوع محدودیت و مانعی در حین ورزش مورد توجه قرار گرفته است.

 

کاردبرد مانتو ورزشی

مانتو ورزشی زنانه برای فعالیت‌های ورزشی مختلفی مانند بدمینتون، تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال ،کوه نوردی ، پیاده روی ، دوچرخه سواری و … استفاده می‌شود. علاوه بر این، برخی افراد این لباس را به عنوان یک لباس کژوال نیز استفاده می‌کنند.
از ویژگی‌های دیگر مانتو ورزشی می‌توان به جذب عرق بالا، خشک شدن سریع، وجود جیب‌های مناسب برای قرار دادن گوشی همراه و کلیدهای خودرو اشاره کرد.
به طور کلی، مانتو ورزشی با توجه به راحتی، سبکی، قابلیت جذب عرق و مقاومت در برابر رطوبت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعالیت‌های ورزشی و استفاده روزمره است.

ما در فروشگاه خانومانه انواع مانتو ورزشی زنانه را با بهترین کیفیت از برترین برندهای داخلی و خارجی ارائه میکنیم.همچنین برای خرید انواع ست های مانتو شلوار ورزشی میتوانید با مراجعه به بخش ست های اسپورت ورزشی از مدلهای مانتو ورزشی دیدن کنید.

 

مانتو ورزشی مخصوص کوه نوردی چه ویژگیهایی دارد؟

مانتو ورزشی مخصوص کوهنوردی باید توانایی حفظ دما و محافظت از بدن در برابر آب و باد را داشته باشد. همچنین، باید قابلیت جذب عرق و خشک شدن سریع را نیز داشته باشد.
معمولاً مانتوهای ورزشی کوهنوردی از پارچه‌ای با کیفیت بالا ساخته می‌شوند که در برابر باد و باران مقاوم هستند. همچنین، باید برای گرم نگه داشتن بدن در شرایط سرد و نیز تهویه مناسب در شرایط گرم مناسب باشند.
بسیاری از مانتوهای کوهنوردی دارای دارای جیب‌هایی هستند که می‌توان در آن‌ها چیزهایی مانند نقشه، قطعات الکترونیکی و دستکش قرار داد.
باید توجه داشت که از آنجایی که کوهنوردی فعالیتی شدید و خطرناک است، مانتوی ورزشی برای کوهنوردی باید پایداری و مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر لباس‌های ورزشی داشته باشد.
در کل، مانتو ورزشی مخصوص کوهنوردی باید قابلیت سریع خشک شدن، جذب عرق، محافظت در برابر باد و باران، حفظ دما، پایداری و مقاومت بالا را داشته باشد که همگی این ویژگی‌ها با هم ترکیب شده است تا یک مانتو عالی برای کوهنوردی به وجود آید.

مانتوهای ورزشی از چه پارچه هایی تهیه میشوند؟

مانتوهای ورزشی بسته به شرایط فصل و نوع کاربرد آن از پارچه های غواصی سبک، غواصی اعلا ضخیمتر ، آیس هوازی و فیلامنت تولید میشوند.معمولا پارچه های غواصی اعلا یا ضخیمتر برای تولید مانتوهای ورزشی کوه نوردی استفاده میشوند که مقاومت بالاتری در مقابل آب و باد دارند.

پارچه های غواصی سبک تقریبا چهار فصل قابل استفاده اند و بیشتر به منظور دوچرخه سواری و پیاده روی استفاده میشوند.اما اگر برای فعالیت ورزشی مثل تنیس،بسکتبال و فوتبال و یا فعالیت های ورزشی که به تحرک بیشتر و آزادی عمل بیشتری نیاز دارند قصد خرید مانتو ورزشی دارید میتوانید از مانتو های ورزشی آیس هوازی یا فیلامنت استفاده کنید.

هر چند که مدلهای غواصی سبک هم کشسانی بسیار عالی دارند و برای چهار فصل سال نیز مناسبند.

 

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.