لباس ورزشی سیملس چیست؟چه مزایایی دارد؟

لباس ورزشی سیملس چیست؟چه مزایایی دارد؟

لباس ورزشی سیملس

لباس ورزشی سیملس یا بدون درز چیست و چه چیزی آن را بسیار خاص می کند؟

سیملس در واقع به لباسهای ورزشی با بافت یکدست گفته می شود که بدون درز و دوخت اضافه اند.فن آوری بدون درز مفهومی نوآورانه در بافندگی است که لباس‌های ورزشی صاف و بدون درز، دوخت و بخیه‌های ناخواسته را تولید می‌کند.

لباس‌های ورزشی بدون درز به جای اینکه به روش سنتی که در آن پارچه‌ها را تکه تکه می‌کنند و در مراحل مختلف به هم دوخته می‌شوند، در مراحل کمتر و کارآمدتری با استفاده از ماشین‌های بافندگی دایره‌ای بسیار پیشرفته تولید می شوند.

ماشین‌هایی که توسط کامپیوتر برنامه‌ریزی می‌شوند، تنها در چند دقیقه نخ را با حداقل برش و دوخت به لباس کامل تبدیل می‌کنند. در نتیجه، لباس ورزشی راحت و بادوام، بدون درزهای غیرضروری و ناراحت کننده تولید می شود.

چه کسی فناوری یکپارچه را شروع کرد؟

تکنیک بدون درز را می توان در قرن چهارم و پنجم پس از میلاد ردیابی کرد. مصری‌ها قبلاً برای خود لباس‌های بدون درز تولید می‌کردند، اما فناوری پشت آن از آن زمان به بعد راه طولانی را طی کرده است. امروزه ماشین های پیشرفته و افراد بسیار آموزش دیده پشت این تکنیک پیشرفته به نام “بافندگی دایره ای” هستند.

فن آوری پیشرفته بافندگی دایره ای این امکان را می دهد تا ویژگیهای خاصی را در پارچه ها ایجاد کنند.به عنوان مثال، هنگام تولید لباس‌های ورزشی بدون درز، می‌توانند جزئیات شکل‌دهی را در صورت نیاز از طریق برنامه‌ریزی خاص ماشین‌های بافندگی ایجاد کنند.

 

ویژگی ها و مزایای پوشاک ورزشی بدون درز چیست؟

در بین تمام اختراعات لباس ورزشی، لباس ورزشی بدون درز بیشترین مزایا را دارد.که در ادامه به چند ویژگی مهم لباس های سیملس ورزشی اشاره میکنیم

 

قابل بازیابی

داشتن یک لباس ورزشی تنفسی هنگام ورزش برای بهداشت، راحتی و تنظیم دمای بدن بسیار مهم است.هنگامی که فناوری بدون درز با نخ های مناسب ترکیب می شود، نتیجه یک احساس پوست دوم و پارچه ای بسیار تنفس پذیر با خاصیت بالای جذب رطوبت است.

 

راحت

داشتن درزهای کمتر باعث می شود تا احساس نرمی بدون هیچ گونه علامت آزاردهنده ای روی بدن و تحریک کمتر هنگام تمرین داشته باشید. این باعث می شود لباس ورزشی بدون درز راحت ترین لباس ورزشی باشد.به دلیل داشتن درزهای کمتر، لباس های ورزشی بدون درز سبک وزن نیز هستند. این باعث می شود تقریبا فراموش کنید که لباس های بدنسازی می پوشید و به علاقه مندان به ورزش حداکثر دامنه حرکتی و همچنین انعطاف پذیری را می دهد.

 

تناسب بهتر، فشرده سازی و پشتیبانی

لباس‌های ورزشی بدون درز در تمام فرم‌های بدن بسیار جذاب هستند. علاوه بر اینکه عملاً درزها را از بین می‌برند، لباس‌های بدون درز نیز دقیقاً روی بدن شما قرار می‌گیرند و به آرامی با شکل فردی شما تنظیم می‌شوند.

پوشاک ورزشی سیملس بدون درز

به لطف فناوری بدون درز، ماشین‌های بافندگی بدون درز همچنین اجازه می‌دهند تا سطوح مختلف خاصیت ارتجاعی را در قسمت‌های مختلف لباس برای دستیابی به پشتیبانی، فشرده‌سازی و شکل‌دهی بیشتر ایجاد کنند.

پایدار

فناوری بدون درز نیز پایدارتر است و منجر به حداقل مصرف نخ و پارچه می‌شود، زیرا از فرآیندهای پر زحمت دوخت و برش که در آن پارچه تمایل به هدر رفتن دارد، صرف نظر می‌کند.

تکنولوژی بدون درز نیازی به ماشین های زیاد برای درگیر شدن در تولید لباس ندارد و این منجر به مصرف انرژی کمتر می شود. فرآیند رنگرزی هر لباس به خوبی کنترل می شود و آب دائما در حال بازیافت است. سبک های بدون درز در مقایسه با اقلام برش خورده، مواد زائد کمتری دارند.

بادوام

مزیت نداشتن درز یا درز بسیار کمتر این است که معمولاً مجبور نیستید با خرابی درزها مقابله کنید و لباس ورزشی را بسیار بادوام می کند.

لباس های ورزشی بدون درز برای چه مواردی قابل استفاده هستند؟

کیفیت عملکرد بالا لباس های ورزشی بدون درز آن را برای تقریبا تمام فعالیت های تناسب اندام مناسب می کند، از جمله:

بلند کردن وزنه

تمرینات هوازی

یوگا

دویدن

دوچرخه سواري

سنگ نوردی

و خیلی بیشتر…

از آنجایی که لباس‌های ورزشی بدون درز فوق‌العاده راحت هستند و حس پوست دومی دارند، می‌توانید بهترین لباس‌های بدون درز زنانه را همه جا بپوشید.

 

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.