روتختی های 2019 زارا یک نفره و دونفره رونمایی شد

سرویس-روتختی-زارا-مدل-louis-دونفره-هشت-تکه

بالاخره پس از ماه ها انتظار روتختی های 2019 زارا یک نفره و دونفره رونمایی شد.برند زاراهوم با تولید محصولات روتختی سه بعدی بی نهایت با کیفیت در سال های اخیر سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داد.روتختی های دونفره زارا از ابتدا به صورت کینگ سایز و هشت تکه و روتختی های یک نفره زارا به صورت پنج تکه به بازار عرضه شده است.روتختی های دونفره کینگ بزرگترین سایز روتختی میباشند و برای سرویس خواب های سایز 160 و 180 مناسبند.

پارچه مورد استفاد شرکت زاراهوم برای تولید روتختی های 2019 نیز تنسل گیاهی میباشد که پارچه ای تنفس پذیر و بسیار لطیف و ضد حساسیت است.پارچه تنسل از لیف درخت اکالیپتوس تهیه میشود.

شرکت زاراهوم در نیمه دوم فوریه 2019 کالکشن جدید خود را معرفی و رونمایی کرد.در کالکشن جدید مدل های 2019 زارا هفتاد طرح روتختی دونفره و هفتاد طرح روتختی یک نفره بسیار زیبا را شاهد هستیم.این بار کمپانی زارا بر خلاف کالکشن های قبلی خود تمرکز ویژه ای بر روی ارئه انواع طرح ها سه بعدی،اسپورت و کلاسیک داشته است.

فروشگاه اینترنتی تخفیفی خانومانه به عنوان اولین نماینده مستقیم و رسمی فروش آنلاین محصولات زارا با تضمین ارائه محصولات اورجینال با ضمانت نامه کتبی شرکت زارا همچون سال های قبل در خدمت شما هموطن گرامی میباشد.

هم اکنون میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاه از مدل های جدید روتختی 2019 زارا دیدن فرمائید.

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.