Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

چگونه شکمی صاف داشته باشیم؟

چگونه شکمی صاف داشته باشیم؟

کوچک کردن شکم و داشتن شکمی صاف، غیر ممکن نیست

کوچک کردن شکم و داشتن شکمی صاف ، غیر ممکن نیست.به شرطی که روش دستیابی به آن را بدانید.در ادامه به پرسش های مختلف مطرح در این زمینه پاسخ داده شده تا بتوانید با به کار گیری آن ها،از شکمی صاف برخوردار شوید.

سوال :رژیم لاغری روزانه هر فردی باید چند کالری باشد؟

کالری نهایی روزانه مساوی با وزن مورد نظر ضربدر 22. برای مثال اگر وزن ایده آل و مورد نظرتان 60 کیلوگرم است 1320=60*22 .این عدد نشان میدهد که رعایت رژیمی با 1200 کالری در روز برای شما کافیست.برای کاهش وزن و کاهش حجم چربی بدن میزان کربوهیدرات مصرفی تان در روز باید حدود 100 گرم یا کمتر باشد.

سوال : برای از بین بردن چربی ها بهتر است چند بار در هفته ورزش هوازی انجام شود؟

باید دست کم سه بار در هفته ، هر بار 60 دقیقه ، ورزش هوازی انجام دهید تا موتور چربی سوزتان با بیشترین سرعت کار کند.

سوال : آب لاغر میکند یا چاق ؟ آیا نوشیدن آب میتواند به از بین رفتن نفق شکم کمک کند؟

دست کم هشت لیوان آب در روز بنوشید. نوشیدن آب میتواند علاوه بر حفظ  تعادل سدیم در بدن ، باعث دفع سموم مضر یدن شود.بدن ما نمیتواند تمام ترکیبات شیمیایی مواد غذایی خورده شده را تجزیه کند.زیرا پیوند بعضی از آنها بسیار سخت است و به راحتی شکسته و دفع نمیشوند.آب بیشتری بنوشید تا آن ها سریعتر دفع شوند

سوال : کدامیک از ورزش های هوازی ، پیاده روی ، شنا یا دوچرخه سواری ، در کوچک کردن شکم و کاهش سایز دور کمر کاربرد بیشتری دارد؟

برای کاهش موثر چربی شکمی باید سه تا پنج بار در هفته هر بار شصت دقیقه فعالیت های هوازی به نسبت شدید انجام دهید.بله ، همه موارد صحیح است. تمرین های هوازی همان ورزش هایی هستند که کالری و چربی میسوزانند و این همان چیزی است که  برای کاهش وزن نیاز دارید.در واقع تمرین های هوازی مهمتر از ورزشهای انحصاری شکم مثل دراز ونشست یا کرانچ ها عمل میکنند.اگر بدون هیچ ورزش هوازی فقط روی عضلات شکمتان کار میکنید ، عضلات شکم باز سازی میشوند.اما لایه های چربی ، اطراف عضلات را همچنان فرا خواهد گرفت.فعالیت های هوازی مثل استفاده از تردمیل و دوچرخه ثابت،فقط بیست دقیقه در روز ، باعث میشود سریعتر لاغر شوید.بهترین زمان برای انجام حرکات هوازی ، صبح ها قبل از خوردن صبحانه است.لازم نیست فعالیت شدیدی داشته باشید.یک پیاده روی سریع یا حتی در جا زدن ، به اندازه کافی خوب خواهد بود.

سوال : آیا تمرین های استقامتی در کوچک کردن شکم موثرند؟

اغلب افرداد تصور میکنند برای کاهش وزن و تناسب اندام ، فقط باید ورزش های هوازی انجام دهند و پس از لاغر شدن باید به سراغ ورزش های قدرتی بروند.بهتر است بدانید که ورزش های استقامتی بیشتر از سوزاندن چربی قند میسوزانند.اما از آنجا که باعث افزایش حجم توده بدون چربی بدن میشوند، متابولیسم بدن را افزایش میدهند.بنا براین در یک برنامه کامل، باید هم زمان هم ورزش های هوازی و هم ورزش های استقامتی مثل وزنه زدن را بگنجانید.

سوال : آیا بستن کمربند لاغری باعث کاهش چربی شکمی میشود؟

کمر بندهای لاغری که اغلب عملکردشان ایجاد حرارت و لرزش است تنها باعث از بین رفتن آب میان بافتی میشوند، به همین خاطر ممکن است فرد سایز کم کرده و تصور کند چربی سوزانده!! اما حقیقت این است که این کاهش سایز تنها به خاطر تعریق در ناحیه کمر و شکم اتفاق می افتد وپس از مدت کوتاه فرد به سایز قبل بر می گردد.

سوال : نوشیدنی موثر در کاهش چربی شکمی  کدام است ، شیر ، آب پرتقال یا سرکه؟

سرکه باعث احساس سیری در فرد می شود . همچنین سموم را از کبد دفع می کند، عملکرد کبد با میزان متابولیسم بدن ارتباطی مستقیم دارد هر چه کبد سالمتر باشد سلول های چربی بیشتر از بین میرود.برای بهره بردن بیشتر از سرکه میتوانید دو قاشق از انرا پیش از هر وعده غذایی در آب حل کرده و میل کنید.

سوال : گوجه فرنگی ، گریپ فورت ،آجیل و دانه ها کدامیک موجب آب شدن چربی شکمی میشوند؟

بسایری از آجیل ها حاوی میزان بالائی اسیدهای چرب امگا 3 هستند این اسید های چرب اغلب در انواع ماهی یافت میشوند ولی آجیل یکی از بهترین منابع گیاهی آن است.فیبر بالای موجود در انواع آجیل باعث کاهش میزان کلسترول می شود. بنابراین گزینه آجیل صحیح است

سوال : آیا کاهش استرس در کوچک کردن شکم موثر است؟

استراحت کافی ،نوشیدن آب فراوان،و کنترل سطح استرس ، همه از عوامل موثر در کاهش وزن هستند. آمارها نشان میدهند اغلب افراد چاق کم میخوابند. به علاوه ، هر چه سن بالا تر میرود سطح کورتیزون ( هورمون استرس ) در خون افزایش می یابد و هر چه سطح این هورمون بالاتر باشد ، گلوکز خون افزایش یافته و ذخیره چربی در شکم بیشتر میشود.کم خوابی ، ترشح هورمون استرس (کورتیزون ) را افزایش میدهد

سوال : بارفیکس ،شنای سوئدی ، وزنه برداری کدام ورزش به حذف چربی شکمی کمک میکند؟

یکی از بهترین و مهمترین ورزش ها برای افزایش سرعت و استقامت بدن حرکت شناست این حرکت باعث تقویت عضلات شکم و در مجموع باعث افزایش قدرت بدنی میشود.بارفیکس هم برای تقویت عضلات بالای شکم و زیر شکم بسیار مفید است.وزنه برداری ، با اینکه ورزشی استقامتی محسوب میشود اما باعث افزایش حجم عضلات و در نتیجه افزایش سوخت وساز بدن میشود، بنابراین همه موارد صحیح است

سوال : برای از دست دادن نیم کیلو چربی در هفته چقدر باید کالری سوزاند؟

برای کم کردن نیم کیلو از چربی های بدن ،باید دست کم 3500 کالری سوزاند یعنی باید دست کم روزی به طور متوسط 500 کالری از کالری های مصرفیتان کم کنید تا هفته ای نیم کیلو چربی از دست بدهید. برای کم کردن یک کیلو وزن این مقدار باید دو برابر شود

سوال : پنیر ، شکلات،مارگارین، کره بادام زمینی ، کدامیک در صاف شدن شکم نقش دارند؟

شکلات یا پودر کاکائو که از دانه های بدون چربی از زمین به دست می اید حاوی ترکیباتی است که پتانسیل لازم برای محافظت در مقابل بیماری های قلبی، سکته مغزی، سرطان و دیابت را دارد.در ضمن شکلات سرشار از فیبر است و شما با خوردن مقدار کمی از شکلات احساس سیری خواهید کرد.همچنین شکلات تلخ اشتهای شما را نسبت به غذاهای شور و چرب کاهش میدهد.بنابراین تعجبی ندارد اگر شکلات یک خوراکی شکم صاف کن به شمار آید

آیا این مطلب برای شما مفید واقع شده است؟

جدیدترینها

ليست کامل ...

خانومانه فروشگاه شما

 

 

آمار

  • تعداد کالا: 513
  • بازدید امروز: 2190
  • بازدید دیروز: 7522
  • بازدید کل: 2237844